fredag 30 oktober 2015

Mat är gott

Finns få saker som slår högre hos mig än god mat. Äter som häst, har alltid gjort och lär alltid göra. Så ibland kan det se ut som att det går till överdrift när jag har tränat och skall äta, idag såg det bland annat ut så här efter knappa två timmar i gymmet:


Protein lär ska vara behövligt efter styrketräning sägs det, så gick efter det idag då jag lassade på tallriken. Angående gymmet så fortsatte jag bara enligt mantrat "kör bara kör". Vikterna flög upp och tekniken under dagens pass var kanske den bästa under hösten hittills! Imorgon har jag tänkt mig lite cykling igen, hur, var och när är frågor som jag låter morgondagens känsla svara på, bäst så den här tiden på året.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...