söndag 11 januari 2015

Värdelöst

Har aldrig varit så värdelös som idag, var riktigt usel! Skäms så det luktar om mig! Vad jag pratar om är klädval. Missade mig med så bred marginal att det inte går att beskriva ens om jag försökte! Var ut och cyklade i fyra timmar och dom två sista var rörelsen och koordinationen nedsatt i både ben och armar. T.ex när jag skulle käka en bar så fick Öijer ta fram den ur bakfickan för jag fick inte handen dit! Skandal! Nåja, förhoppnings lär jag mig av dagens enorma miss och gör bättre val till nästa gång.

Bortser man från den rejäla missen så var det en toppen fin dag på fina vägar, med fint sällskap och med okej distans ben. Helt klart värt att göra på nytt! Överraskande nog kändes inte gårdagens tävlande av i benen nämnvärt, hade förväntat mig tröga och kantiga ben. Oj, vad glad jag blev när jag hade fel!

Foto cred till Bloggkungen aka Öijer då mina bilder total sket sig idag

Imorgon börjar ny vecka, blir fyra tuffa dagar innan en återhämtningshelg tar vid. Imorgon skall det muskelvårdas lite från tidiga morgonen, pumppas trainer på dagen och runda rondell på kvällen. Där emellan skall jag hinna med lite skola också! Skoj dag på gång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...