fredag 23 januari 2015

Fredag = paketdag

Alltid skoj med en lapp i postlådan om att man har ett paket att hämta ut. Extra spännande är det de gånger som man bara vetat om att ett paket är på inkommande samtidigt som man inte har haft en klar bild över vad som finns inuti paketet.
Trodde jag skulle hämta ett lite paket när jag cyklade till utlämningen, men när jag väl hade visat min post-avilapp så kom kassabiträdet med en stor låda! Blev smått chockad, kan jag påstå!


Efter att ha släpat hem lådan på cykeln så blev det dags att titta vad som faktiskt var i den. Paketet var från min finskaklubb innehållandes sport-mat och en tempodräkt, mer än så visste jag inte! När jag väl öppnade kom tempodräkten först emot, nu blir det att börja gasa på riktigt på velodromen! Sedan hittade jag ett antal flaskor, någon shaker, gel, sportdricka, energybars, recovery bars och recoverdricka samt lite magnesium..Tack till Gutzy, Valioravinto och Gif! Blir intressant att testa Gutzys produkter då jag aldrig tidigare testat dom mer än en flaska sportdryck ja lånade av TWD-länken under förra sommarens landsvägs-FM.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...