lördag 30 november 2013

It's official!!





Hittade denna fina länk imorse. För er som inte orkade öppna upp den så handlar det om årets Rahpa Festive500 utmaning. Härlig utmaning! Speciellt i våra förhållanden med snö, is och tempertaturer på fel sida om -10. Hatten av för alla som klarar utmaningen med vintermoppen och allt vad det innebär.

Super Cross 2013

Mitt deltagande för årets upplaga har varit självklart enda sedan dagen efter fjolårets Festvive500 men i år blir det att kämpa mot höjdmetrar istället för minusgrader. Tanken var nog till först att köra på hemmaplan men under hösten bestämde jag mig för att testa på cykling på Teneriffa. Så för min del blir Festive500 en åtta dagar lång kamp mellan Teide och mig! Jobbigt men härligt! Hoppas innerligt att bloggen får följa med med dagliga uppdateringar men vet ännu inte om jag har tillgång till internet under tiden. Ställer mig för att kunna leverera ett litet inlägg varje dag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...