onsdag 13 november 2013

Inte riktigt som på Strömsö

Efter att ha haft två nätter med sömnproblem så strejkade hela kroppen igår. Orkade gör nada! Inatt sov jag bra och hade en fin träningsdag i planerna. Men, som vanligt så skall ju något gå åt skogen. Idag var det watt-mätaren som tyckte att den skulle behöva lite service. Till en början på trainerpasset lät vevpartiet ljudligt men tänkt att det bara var kedjan som skrapade i växelföraren då jag körde i ytterläge på kassetten. Det var det inte för då jag inledde första sweetspot intervallen så flög klingbultar över hela golvet.
Pratade med stora bokstäver några meningar innan jag steg av cykeln. Spände fast bultarna och tänkte återuppta passet, men nej det var inte menat att jag skulle cykla på trainern idag. Då jag spände sista klingbulten så började hela watt-mätar spindeln röra på och vips märkte jag att också den hade lossnat... Konstigt hur saker och ting kan skruva upp sig själv då grejerna i fråga fått stå orörda i en månad?
Nåja blir väl att skruva nu då istället för att cykla. Nya tag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...