fredag 1 november 2013

Back in business

On se rankka olla huonossa kunnossa, heter det så vackert på vårt andra språk och oj, vad jag för tillfället kan skriva under påståendet! I gymmet går allt lätt, men nu när jag inte cyklat mer än några ströpass på några veckor så är nog cykelformen för tillfället på minus tusentriljoner! Dagens andra pass och tillika mitt andra pass på crossen på två dagar gick trögt, inte alls så som det skall vara. Men trots allt var känslan bättre än igår och med tanke på att jag hade gymmet i benen från förmiddagen så var det väl inte super katastrof utan närmare bara en katastrof.
Nog med negativt gnäll, bara att se ljust på situationen och konstatera att det kan bara bli bättre! Redan imorgon så skall kurvan svängas uppåt, då med ännu mera crossande, kanonkul!

Ett år sedan jag fick för mig att utforska Åbos närmaste skärgård

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...