tisdag 17 maj 2016

RR Skandis GP - Bättre lycka nästa gång

Kort RR även från söndagsloppet. Den tuffa banan och det tuffa startfältet gjorde sitt och efter dryga 30 minuter blev jag avflaggad. Trött och besviken.
Skall jag plocka ut några grejer ur loppet så kan man nämna Lettiske landslags cyklisten som tog till knytnävarna då en Cult-Coloquick cyklist gick på hjul och vurpade på honom. Den tekniska utförskörningen på kullersten gick perfekt och kände mig snabbare än alla där precis varje varv utan att jag gick för långt ur bekvämlighetszonen. Bara att ta nya tag mot nästa helg med nästa tävling, Rosendahl GP!

Tävlingens sandwich:
Bra - kullerstenspartiet
Dåligt / att förbättra - Backen åt upp mig, Positioneringen, inställningen inför loppet
Bra - Nya watt rekord i NP över 30 min, bra träning.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...