fredag 20 maj 2016

Reser väl igen

Efter att ha varit i Falun nästan fem dygn så var det dags att röra på sig igen. En sista tävlingsresa för våren innan flyttlasset åker heim för sommaren. Den här gången så blir det en längre vistelse tär heim med tävling på söndag och ett etapplopp helgen efter, stannar alltså i pamppas en dryg vecka innan jag åker tillbaka till Falun för vårens sista examinationer.

Nu i tåget ner till Arlanda så har det blivit jobb jobb och jobb. Har så många spännande skoluppgifter för tillfället att jag har svårt att bara jobba med en i taget. Som tur var går flera in i varandra så att man kan plocka bitar från ett arbete till ett annat. Samtidigt som jag gör skoljobbet så känns det som jag investerar för framtiden i och med att jag sitter och programmera excel ark som går att använda i mina adepters träning och träningsutvärdering. Skoj!



Ikväll blir det cykling på pamppas slätter. Hoppas på medvind, platta vägar och värme! Hörs från Finland senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...