måndag 27 januari 2014

Rekord dag

Igår hade jag planerat ett långt och lugnt distanspass. Men dom planerna fick ändra sig, då John Blund tydligen hade glömt mig på lördagskvällen. När klockan äntligen ringde på söndagsmorgonen så ställde jag bara fram den någon timme och bestämde mig för att en timme på trainern ger nog minst lika mycket som ett distanspass.
När jag väl hoppade upp på trainern så hade jag inte riktigt bestämt mig för vad jag skulle köra, fick bli några tömmande mellan långa max drag. Benen svarade rekord bra vilket ledde till nya rekord och när vågen också visade rekord lågt så blev det fina w/kg siffror. Tror det blir en roligare sommar denna jämfört med den förra! Nu är det lätt veckan som inleds med två dagar vila. Bara rehab promenader och lite lätt trainer-spinn inplanerat idag och imorgon. På onsdag skall det testas och resten av veckan blir lätta sköna rundor ute så att kroppen igen blir redo för två sten tuffa veckor!

sub 14 veckor kvar 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...