tisdag 28 januari 2014

Nytt på bloggen

Tävlingssommaren närmar sig med storm steg, bara två månader kvar t.ex innan jag hoppar på planet söderut för att slipa form två veckor på Mallis. I och med det så finns nu min tävlingskalender för sommaren nu uppe här på bloggen under fliken "Tävlingar 2014" eller HÄR. Bör nämnas att den ännu är ytterst preliminär och det är mera säkert än troligt att det kommer någon ändring dit ännu. Har såklart plockat ut några huvudmål som jag vill prestera bra på under sommaren men dom håller jag tillsvidare för mig själv. Själv använder jag de tävlingarna som jag valt ut som pepp inför trainer-passen. Fungerar toppen! Motivationen skjuter i höjden då man hjärntvättar sig själv lite lätt med fina målbilder i sitt huvud.

Snart

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...