tisdag 22 oktober 2013

Testvecka

Från och med nu kommer varje vecka för mig att ha ett tema, denna vecka går under temat testvecka. Igår avklarades första testet och på fredagen körs nästa test. Allt annat denna vecka är av lägre prioritet, men det skall göras.

Veckoprogram
Måndag: 20min test
Tisdag: muskelvård + rinkbandy
Onsdag: gym + 90min gu
Torsdag: vila
Fredag 5min test + gym
Helg: 2x3-4h cx

Testvecka-temat kommer inte att vara återkommande, i planerna ligger det bara en ren odlad testvecka till innan nästa säsong och det är strax efter årsskiftet. De andra veckotema är Kvalitet, kvantitet och vila. Inget speciellt, men jag måste lägga upp enkelt för mig själv så att jag får lite variation och inte snöar in mig på bara ett spår.

Summer 2014 in my mind


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...