måndag 7 oktober 2013

12

Gymmet går lättare redan på andra besöket! hade väntat mig snabba framsteg tackvare att jag haft vikterna i benen tidigare men att vikterna och känslan skulle bli såhär pass mycket bättre redan till andra besöket vågade jag inte drömma om! Över 12 ton kg flyttades idag från plats A till B, C till D osv. Ser faktiskt fram emot att få söka mig mot gymmet på nytt på onsdag, då skall vikterna skruvas upp ännu lite mera, för idag fick jag inte helt den där fina asplövs-känslan i benen trots att jag pinade dom rätt bra. Nya tag mot nya vikter på onsdag!
Efteråt stack jag ju såklart på lite rehab cykel, oj vad det också gick lätt! Helt klart en toppen dag idag, kan inte säga annat! Inte blev dagen heller sämre precis då jag fick tillbaka hela fina Lightweight från Rose!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...