måndag 18 februari 2013

Lugnet före stormen

Idag har jag tagit lugnt. Såpass lugnt att jag inte gjort något alls. Baktanken till detta var att jag från och med imorgon kommer att köra fyra intensiva dagar med kompakta tömmande pass. Imorgon blir det rinkbandy och där skall det inte sparas på krutet! Spaghetti ben skall jag ha efteråt. punkt. Till onsdag skall jag hitta på något kort, intensivt och jobbigt till utecyklingen. Torsdag och fredag har samma jobbigt stämpel men inget är ännu planerat. Lördag blir lite längre utecykling, med fart inslag och söndag är långkörardag med stort L. Eventuellt 161 kilometer ute?

Där var veckans program. Lägger ännu till lite jobb och lite cykel och cykeldels försäljning så är programmet fullt. På tal om cykel delar kika in på till salu fliken, delar försvinner därifrån i rask takt!

Nästan ett år sedan jag lekte pajas på dom här spåren! Tiden går fort när man inte skidar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...