måndag 11 februari 2013

Vad händer?

Bloggandet har stampat lite på sistone, tyvärr får jag säga. Har haft fullt upp med allt möjligt och då har bloggen fått flytta på foten. Men nu skall jag försöka ändra på saken! Men om ni ändå vill veta mer så finns jag ju såklart på Instagram och på Twitter.

På Instagram hittar ni mig under pettsson16. Så ni som vill ha dagliga foton ur mitt liv får se till att följa mig där via er telefon eller på nätet via Instagrams relativt nya dator gränssnitt.


På microbloggen Twitter dyker det upp små inlägg av mig titt som tätt, så följ mig där också för att vara helt uppdaterad, bland annat brukar jag hinta om nya blogg inlägg via Twitter. Följ mig där på Pettsson16


Nu blir det dags att ta tag i lite skolarbeten. Senare ikväll blir det någon typ av rehab träning för att väcka kroppen från den skidrika helgen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...