lördag 16 februari 2013

Äntligen

Efter en mentalt jobbig vecka, då jag varit trött, hängig och allmänt borta var det dags för att lägga till den utlovade saken på bloggen idag. Under headern hittas nu också fliken TILL SALU. Där finns alla saker som jag för tillfället och i framtiden har till salu. Nu just finns där ett antal sadlar, en mtb, lite däck och ett par hjul. Så se till att kika in! Eventuellt kommer ett lvg-styre och en till sadel dit inom de närmaste veckorna.

Idag hann jag även med att cykla. Det var roligt, precis lika roligt som det var senast! Mest av allt gjorde dagens runda att jag började sakna blodsmaks passen på lokala mini berget, oj vad jag längtar tills snö försvinner! Nya tag imorgon med cyklingen.

I väntan på sommar och asfalt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...