måndag 27 augusti 2012

Åbo

Ni får ursäkta det 2 veckor långa blogg uppehållet. Har haft miljontals mer saker att göra en vad jag hunnit med. Därför har bloggen fått stiga till sidan, men nu kommer bloggen att uppdateras flitigt på nytt!
Under samma tid som bloggen stått stilla så har jag också blivit tvungen att först tidseffektivera och nu under den senaste veckan till och med minska på cyklingen. Endast några enstaka pass och en tävling hann jag med. Passen gick perfekt och tävlingen ännu bättre! Men mer om tävlingen imorgon eller på onsdagen. På cykelfronten hann jag även med att testa en underbar cykel, som även den kommer att få ett eget inlägg under veckan.
Nu under den senaste helgen så har jag flyttat. Så numera så finns jag i Åbo och inte i Jakobstads trakten.
Trivs bra i min lägenhet som jag delar med en gammal klasskompis och ännu bättre blir det imorgon då skolan börjar. Skolan kommer att bli jobbig, men den kommer att ge rutiner till min vardag och sådant är välkommet.

Nu skall jag krypa ner i min sköna Åbo säng och tagga till inför morgondagens infobomb!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...