lördag 10 mars 2012

Vila

Har under veckan blivit tvingad till ofrivillig vila. Kände redan i måndags att nått var fel för redan efter 10 minuter i skolan så FORSSADE svetten. Struntade i det då eftersom jag var i ett klassrum med dålig ventilation. På kvällen sprang jag 2.4km, de gick tungt tungt men ändå ganska snabbt. Både före och efter löpningen sov jag som en stock på soffan.
På tisdagen gick det precis lika trögt i skolan som dagen innan. Direkt efter jobbet så stack jag iväg på rinkbandy. Hann bara spela 30 minuter pga att jag hade fastnat lite extra i jobbet. Den korta stunden räckte bra, direkt när jag kom hem så somnade jag igen på soffan.
Onsdagen var det bättre i skolan, inte lika segt som dagarna före. Efter skolan drack jag kaffe med några Åbo bekantingar som var hemma i Jakobstad. Somnade igen på soffan när jag kom hem. När jag vaknade frös jag ordentligt så jag provade temperaturen om jag skulle ha haft feber. De hade jag.
Har nu vilat sedan onsdagen, mest bara lyssnat på musik och läst Tour, Kadens och Fillari-lehti. Men imorgon så blir det nog någonslags aktivitet. Har förtillfället ingen feber så en liten cykel runda ska nog kroppen klara av imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...