fredag 23 mars 2012

Beslut

Nu har jag bestämt mig för en sak. En mycket viktig sak. Saken är att jag från och med idag är frisk! Har vilat tillräckligt redan på grund av den här sjukan som bråkat med mig i mer än 2 veckor.
Inledde "come-backen" med årets landsvägspremiär. Går inte att beskriva hur skönt det var att, 1) få röra på sig och 2) att få cykla på 23mm däck. Nöjd mig med att cykla fram och tillbaka till grannstaden i makligt tempo så att inte kroppen skulle klaga. Visst lockade det att växla upp på stora klingan och riktigt trycka på, men det är inte värt att köra för fult direkt från början. Skall försöka klara mig ännu några rundor med endast lilla klingan så att kroppen hittar den "nya" positionen och tramprytmen.
Får bara hålla tummarna att kroppen och vädret inte hittar på nått fuffens till imorgon så att man slipper ut på en ny runda med Canyon imorgon.
Vilddjuret som fick komma ut i frisk luften efter 144dagars vila i trainern.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...