torsdag 8 september 2016

Vintersäsongen står för dörren

Snart, bara kroppen börjar samarbeta så skall vintersäsongen, den första delen av säsongen 2017, inledas. Har många intressanta mål för vintern som bara väntar på att få spikas. Eller ja i mitt huvud är alla redan spikade men måste vänta och se när kroppen tillåter träning och hurudan träning den då tillåter förrän jag officiellt spikar alla mål. Skall på vidare undersökningar nästa vecka så då hoppas jag få lite mera klartecken om skadan och huruvida jag kan spika alla mina mål eller inte.

Kommer att ha lite olika typer av mål och några är helt oberoende av resultat och de är redan spikade:

  • Uppnå en kroppsvikt 80-82kg tills mars 2017 genom smarta matval
  • En god kontinuitet i träningen fram till sommarsäsongen
  • Träningen skall ge mig en god känsla i vardagen
  • Våga skynda långsamt efter skadeuppehållet
Resultat och prestationsmålen håller jag helt för mig själv tillsvidare på grund av att jag inte vet vad som väntar mig efter nästa vecka. Men jag hoppas kunna presentera de mer utmanande målen inom kort!
Arkivbild från Cykel och Fjäll cup 2015


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...