lördag 17 september 2016

Våga friskförklara sig

Tankar har gått i mitt huvud de senaste två månader, både sämre och bättre. Men nu när jag börjar få lite klarhet i vad som orsakade den stora smärta som avslutade säsongen 2016 så börjar äntligen lite driv att träna äntligen komma tillbaka. Även aptiten börjar också komma vilket är gott!
Nu kommer bara nästa problem emot och det är att våga friskförklara sig samt att förstå att skynda långsamt med träningen! Väntar ännu på ett officiellt utlåtande så vågar jag redan nu frisk förklara mig i och med att jag kan träna utan problem? Osäkert, mycket osäkert men jag kör på så länge inte smärtan kommer tillbaka.
Angående att skynda långsamt så är det ju väldigt lätt att gasa på för hårt nu då jag kör igång igen och på så sätt få ett nytt bakslag i någon annan form än skadan jag nu haft/har. Så försöker ta det lugnt och skynda långsamt, siktet är för tillfället ställt på januari-februari 2017 så fram tills dess hinner jag träna mycket trots att jag kanske inte gasar på max redan nu!

Där fick ni nästan ett datum för mitt mål för vintersäsongen 2016-2017. Någon som kan gissa vad det är?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...