måndag 19 september 2016

Fritt fram att gasa på

Idag fick jag ett brev hem från sjukhuset och där stod det bekräftat vad som man såg på undersökningen förra vecka, vet nu med andra ord vad som är mitt problem. Skönt för huvudet! Det andra positiva som fanns i brevet var att det inte kommer att göras mer åt mig så till vida att jag itne får problem igen. Alltså jag är så nära frisk förklarad man kan vara! Kanon!


Annat skoj var igår då jag var ute på lång promenad i Lugnet terrängen. Bara gick dit stigen förde mig utan att tänka desto mera. Riktigt skönt att bara få vara ute i den lugna tysta skogen!


Idag var det såklart på't igen med cykelträningen. Runt tre timmar med de duktiga gymnasieeleverna på Hagströmska. Första gången på en vecka då jag började känna mig ens lite van på cykeln! Framsteg görs med andra ord.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...