torsdag 22 september 2016

Än en dag i höghastighetsfart

I dag när klockan ringde 06.55 så var jag allt annat än taggad på morgonpass. Den varma sängen skulle lämnas för en sval september morgon på landsvägs Chebicin. Lockade inte då, men tack vare att jag skulle cykla med gymnasiet så fick jag lov att söka mig till startplatsen.
Väl på cykeln blev huvudet lite mindre motigt och sakta men säkert var det ju igen riktigt roligt att cykla! Uppvaknande tog väl till ca 08.30 och efter det gick träningen riktigt bra tills jag blev trött. Borde ha sprängt min egen nivå än en gång idag så nästa vecka borde jag vara bättre än vad jag varit hittills!

Schleeeten
Efter träningen rullade dagen bara på med skolprojekt som stampade på stället, jobb, städning och sist men inte minst packning av pick och pack. Reser nämligen upp till Umeå som bäst var jag skall spendera helgen tillsammans med Anna innan kanske mitt livs, hittills, mest hektiska månader börjar.

Inom en snar framtid skall jag presentera mitt projekt för er. Spännande, eller hur? Håll utkik här på bloggen samt i andra sociala-mediekanaler!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...