torsdag 20 november 2014

Nya Färger - DEL 2

Som jag meddelade i tisdag så blir det nya färger på min klubbtröja nästa år i Finland. Mer om det kan ni läsa om ni klickar HÄR.
Men nu kan jag glatt meddela att det blir ännu mera nya färger då jag kommer att vara en del av Falu CK:s elit lag nästa år! Riktigt skoj att få den här möjligheten att få köra tuffare tävlingar här i landet och på så sätt utvecklas.


Då jag nu bor i Sverige så är det ju passande att ha ett lag att representera på tävlingar här i landet också, vid sidan av GIF hemma i Finland. Nivån är högre på landsvägscyklingen här i landet så kommer att vara enorm chans för mig att samla erfarenheter och på så sätt ta ett viktigt steg i min utveckling.

Kan ju inte klaga på hur jag har det nu just. Ett fint lag i Finland och ett minst lika fint lag i Sverige. Kommer inte vara något problem att fylla tävlingskalendern har jag på känn. Möjligheterna finns där, bara upp till mig nu att ta vara på dom! Som ni kanske märkt är motivationen i taket inför nästa säsong.

2 kommentarer:

  1. Hörruu du! Var är svaren till resten av frågorna?!?!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den delen hade jag glömt! Skall försöka fixa i helgen :)

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...