söndag 7 september 2014

Fin helg

Första skolveckan till enda och den avslutades med ett super seminarium om reflekterande tränarskap. Känns bara så rätt nu just att få studera något man vill på en plats som bara känns för perfekt med ett stort gäng likasinnade klasskamrater!

Fredagen blev en cykelfri dag, Hade planerat så för att jag skulle hinna med att koka lite matlådor åt mig för att underlätta vardagen. Jobbigt att koka god mat och bara äta en bråkdel av den!
Lördagen blev en jätte dag med över 4 timmar i sadeln tillsammans med Christian och Jonatan från programmet. Resten av gruppen var och representerade ITP i såpafotbolls turnering så vi svängde via turneringen i slutet av rundan för heja fram de våra röda till en fin turnerings seger! Närmare sex timmar utomhus och det kändes efteråt! Var allt annat än pigg då jag styrde stadscykeln på kvällen mot vår lilla happening.

Efter att gårdagskvällens sena program så tog jag beslutet att sova tills jag vaknar, stängde med andra ord av alla alarm. Sov skönt och länge, nästan för länge! Städade, tvättade, diskade och handlade innan det var dags att kolla Vueltan. Därefter ett varv till Willys och sedan ett till storkok. Efter fredagens och dagens kokande borde jag ha mat för nästan 2 veckor! Kanon!
Imorgon börjar vecka 2 och är veckan ens hälften så bra som den här som varit så är det succé! 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...