torsdag 25 december 2014

God Hjul - Festive500 P1

God jul på er läsare! Hoppas ni haft en bra jul, för det har jag haft. Mycket god mat och mycket prat, precis som det skall vara!

Igår inleddes då Festive500 och det började direkt med en floppdag för mig. Var kallt (-15) då jag vaknade och eftersom jag hade frusit genom hela natten så gjorde jag misstaget att försöka värma mig under täcket efter frukosten, såklart somnade jag ju och julaftonscyklingen uteblev helt innan mat-rally började. Tre ställen med mat på några timmar gjorde att jag så gott som rullade fram när kvällen var klar!

Idag gällde inget annat än att cykla, så att mer mat skulle rymmas i magen! Upp tidigt, iväg inte så tidigt men iväg kom jag. Underbar dag med okejiga ben och 77 fina kilometer noterade i Festive500 boken. Fick till och med cykla en stund med sällskap, inte illa det!





Imorgon är en ny dag med nya cykelmöjligheter, planen är att cykla hem säsongens tredje 100+ runda i förhoppningsvis lika fint väder som idag!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...