fredag 26 december 2014

Festive500 - P2

Vi har det vackert här i vår platta nejd nu just. Fyra fina timmar fick bli andra passet för mig under Festive500. Helt okej ben, starkt sällskap, fint väder och lite nya vägar var en toppen kombination i 80 kilometer då jag fick rejält kallt om fötterna. Blev att snabbt cykla hem för att återfå lite rörelseförmåga i fötterna och därmed bara strunta i dagens distansmål på 100km, fick helt enkelt bara nöja mig med 92 kilometer idag. Totalt ger det mig 169 trampade kilometer av de 500 som skall avverkas innan 2015 tar vid.



På't igen imorgon med någon form av snabbdistans tidigt innan vi har möte med nya finska laget inför 2015. Trodde jag skulle hinna slappna av ordentligt här hemma men är långt ifrån det ännu. En vecka till på hemma fronten så borde väl hinna slappna av lite före det bär av västerut igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...