fredag 21 februari 2014

Bakslag

Tyvärr fick jag inte tillfriskna helt i en rak linje. Idag då jag vaknade var halsen lite si och så men det ordnade upp sig efter en stund som tur var. Sedan blev det sista dagen i jobbet för denna period. Fyra lektioner gick till historieboken före vi kunde kvittera ut sportov. Väldigt skönt med ledigt nästa vecka och jag hoppas kunna använda veckan på bästa sätt i träningens tecken.
Ikväll har jag idkat stavgång en bra stund. Skönt åt knoppen och kroppen, speciellt åt axlarna som oftast styvnar bort för oss cyklister som sitter i en och samma position hela tiden. Förövrigt landade lite nya grejer idag, blir att testa imorgo och så dyker väl lite upp hit på bloggen sen också. Imorgon skall också jag försöka hitta tillbaka till cykeln. Hoppas till och med på ute cykling, lär ska vara bra det har jag hört!?

Ännu en Mallis bild!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...