onsdag 12 juni 2013

Paket från Rose

Passligt att man får ett paket med efterlängtade delar när man är sjuk, viljan att hoppa upp på cykeln blev inte direkt mindre om man säger som så. I alla fall kan jag nu konstatera att jag äntligen kan börja använda mina Sidis eftersom jag nu fick alla delarna som gick sönder i kraschen på Tarmo-maantie. Kommer också vara med storglädje för baken och det partiet eftersom jag nu kommer att börja köra på en ISM sadel. Road är modellen jag valt och efter att ha testat den lite snabbt tidigare och det kändes toppen, så kan jag inte vänta på att få sätta den i hårdbruk.
Har sedan Mallorca av någon konstig anledning haft problem med att hitta rätt på Flite sadeln. I 18 månader så var Flite sadeln för mig, hade aldrig problem och det var rent utsagt bekvämt att hoppa upp på cykeln. Men som över en natt så blev den obekväm och inte sedan jag landade på Mallorca i vår så har jag haft en endaste runda som skulle ha varit bekväm. Men nu blir det ändring på den saken! Den nya är ju allt annat än fin och lätt, men man lär sig leva med det hoppas jag. 
Unboxing!
Sidi delar, klossar,lite dricka och styrlinda
Fula sadeln


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...