måndag 4 maj 2015

En vecka - nytt paket från Rose

En vecka och en dag sedan vurpan och kroppen har inte läkt ihop än. Är många gånger som jag önskat att gubben som totalt ignorerade oss inte hade cyklat ut på vägen och orsakat situationen som kostade mig en cykel och bra många kvadratcentimeter hud. Senaste veckan har blivit utan träning just på grund av såret jag fick på höften bara vätskar och inte riktigt vill läka ihop ordentligt. Nåja, bara att låta kroppen återhämta sig ordentligt nu innan jag gasar på igen, är ju trots allt inte nu som jag skall prestera.


Där syns lite av skadorna på cykeln. Det som inte syns är sprickan i ramen och skrotade pedalen.
Som tur var så kom ett stort, fint och lätt paket från Rose i torsdags! Blir väldigt intressant att testa innehållet då kroppen är redo.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...