fredag 29 augusti 2014

Regndag och träningsplanering

Regnigt här på sista lediga vardagen i Falun. Har skippat utecyklingen idag då jag ändå är inne i en övergångsperiod mellan säsongerna nu. Lite cykel har jag ändå fått in idag då jag planerat träningen fram till måndasskiftet oktober-november. Inga konstigheter alls i planeringen, kör på nästan som det fungerat för mig tidigare vintrar. September månad kommer att innehålla mestadels basträning men kommer också att försöka köra lite Cx om möjlighet ges. Från och med oktober är det nya trainern som har högsta prioritet. Där kommer en lite ändring till tidigare vintrar då jag inte alls periodiserat min trainer träning. Nu har jag lite baktanke till vad jag tränar, när jag tränar det. Är helt egna tankar och erfarenhet jag bygger det på så blir skoj att se om det fungerar lika bra eller bättre än tidigare vintrar!

Nya tortyr redskapet

Imorgon skall jag cykla igen. Tar sikte på Leksand och ser sedan hur jag kommer hem tillbaka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...