torsdag 28 mars 2013

Award

För en tid sedan fick jag en Award av Anna, efter många om och men blir den också besvarad.

1. Dela med dig av en onödig och konstig färdighet du har.
- En rent utsagt onödig färdighet som jag har är att jag har ett otroligt minne när det gäller sporttillbehör och dess egenskaper! När jag var aktiv inom ishockey ännu så höll jag precisa fakta om nästan alla klubbor, skridskor och annan utrustning i huvudet. Nu har det såklart börjat ramla in fakta om cykelprylar istället. Men fråga mig något om ishockey utrustning av årsmodell 2009-2011 och jag har svaret i huvudet.

2. Vad är ditt bästa minne inom någon sport?
- Bästa minnet från idrotten är helt klart FM-Bronset med IFK Lepplax från säsongen 2007-2008. Inget slår att få hålla ihop med samma lag i tio års tid och sedan lyckas med vinna något så stort som en FM medalj!

3. Om du skulle vinna på lotto 10 miljoner euro, vad skulle du göra då?
- Om jag skulle vinna 10 miljoner så skulle jag definitivt skaffa ett hem på sydligare bredgrader för de kalla månaderna.

4. Har du något speciellt du vill göra före du dör?
- Se en NHL match på plats! Gärna i Minnesota, Pittsburgh, Boston, Edmonton eller Toronto

5. Vart vill du resa i framtiden?
- Helt klart Canada! Vill åka till hockeyns hemland och uppleva riktig playoff stämning!

Nu är det min tur att dela vidare en Award. Vagcyklist, Martin och Öijer skall få svara på följande frågor:

1: När sker tävlingspremiären 2013 och på vilken tävling?
2: Ditt hemliga och fina träningstips!
3: Cykelprylen alla måste ha under 2013!
4: Vem vinner Giro d' Italia 2013?
5: Mål för säsongen 2013!

1 kommentar:

  1. Är ej tillfrågad men antar Awarden ändå :)

    1.Klubbmästerskap i bergstempo uppför Sa Calobra
    2.Drar alltid ut när föret/vädret är som allra värst emedan alla andra myser inne i sina vrån
    3. cykel
    4. Spanjor
    5. Att inte bli sist i bergstempot och att ta mig runt Vättern under 15h

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...