måndag 5 december 2011

Varför kan inte alla dagar vara som denna?

Har haft en fullständigt perfekt dag hittills. Fick börja dagen med att hälsa på vid skolan som jag ska arbeta vid på onsdag. På vägen hem hämta mat som jag skall börja koka nu. När jag kom hem var det dags för dagens träning. Vädret visade sin bästa sida: sol, svag vind och inte alltför kallt. Får ännu tillägga att det var roligt när grusvägarna var frusna och vita av snö. Blev knappa 56 kilometer på 2 timmar och 30 min. Mestaldels grusvägar  men tog även några stigar mellan varven för att jobba upp värmen. Lägger man ännu till Hjulfesten ikväll så är dagen komplett. Svårt att hitta bättre dagar den här årstiden.
Nej nu måste jag koka mat så jag hinner till festligheterna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...