tisdag 13 december 2011

Vinter?

Skrev ju igår att de ser ut som att vi ska få en ordentlig vinter. Får ta tillbaka det då vädret gjorde en totalvändning, igen! Idag har vi bjöds vi på en till två plus grader och regn, inte precis trevligt träningsväder.
Löpningen lämnade tyvärr bort på morgonen, hade ingen lust att gå ut i regnet och mörkret för springa klockan halv åtta, tänkte att jag kan ju springa på kvällen istället. Blev förstås inte riktigt så, först for jag till ishallen för att först skrinna själv och träna lite extra med puck. Efter att jag varit där i en halvtimme så började rinkbandy gänget komma så då spelade vi rinkbandy en timme. Fick sammanlagt ihop 90minuter på isen idag. Börjar faktiskt känna att jag orkar mer och mer med start-stop spelet, kanske jag ändå ska klara min one day comeback.
De var nu, efter rinkbandyn som jag hade tänkt att jag tar min korta löp runda. Lade mig först ner i soffan för att vila lite och se de UFC matcher jag spelat in under natten, där lämnade jag. Vaknade 2 timmar senare när alla matcher var färdiga, blev med andra ord inget springande idag, skärpning Petter! Bara stretchingen kvar på dagens program då.
Imorgon och resten av veckan får jag för omväxlings skull arbeta lite. Blir att planera träningen bättre då, men som tur var är slutar jag tidigt alla dagar så det borde inte bli några problem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...