söndag 18 december 2011

Sammanfattning av vecka 50

Sådär ja, då var dagen och veckan till ända på träningsfronten. Som ja skrev i förra inlägget så är jag inte nöjd med veckan, men kan kanske vara bra med lite lugnare ibland. Avslutade som sagt kvällen med löpningen och stretchingen. Springande gick riktigt bra idag, hoppas de fortsätter att utvecklas lika. Men nu till veckans siffror.

Antal pass: 21, kommer väldigt lätt pass när jag till exempel stretchar eller springer mina korta rundor.
Sammanlagd tid träning: 696 min ( 11h 36min)
Sammanlagd sträcka: 46,22km

Måndag: - Löpning 10min 16sek, 1,8 km
              - Trainer 50min
              - Stretching 16min
Tisdag: - Ishockey 35min
             - Rinkbandy 55 min
             - Stretching 16min
Onsdag: - Löpning 9min 23sek
              - Trainer 35min
              - Ishockey 55min
              - Trainer 10min
              - Stretching 15min
Torsdag: - Trainer 50 min
              - Stretching 15min
Fredag: - Trainer 60 min
Lördag:  - Löpning 11min 53 sek
              - Trainer 45min
              - Mtb 109min 44 sek 37,82km
              - Stretching 16min
Söndag: - Ishockey 55min
             - Löpning 10min 51 sek
             - Stretching 16 min

Som sagt kommer passen lätt om man följer Funbeat.se upplägg och de här siffrorna tar jag direkt därifrån. För inkommande vecka så har jag fyra is pass på programmet: måndag, tisdag, söndag och matchen på torsdagskvällen. Förutom det så ska jag springa 4-5 pass, cykla utomhus åtminstone tre pass, några pass på trainern och såklart stretcha varje kväll. Borde bli en bättre vecka nu, eller går ju knappast inte att försämra nå mer. Morgondagen börjar jag med samma spring runda som jag haft igår och ikväll, sedan får vi se vad jag hittar på mellan jobbet och is passet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...