söndag 11 december 2011

Lugn dag

Blev bara ispasset idag. Kände mig inte helt hundra idag, dels på grund av gårdagens monster mtb, dels på grund av att El Classico inte slutade förrän runt kl 1 i natt. Börjar sakta men säkert få in lite mer flyt i skridsko åkningen, allt annat är så nära botten som de bara kan vara. Har ju som tur var 11 dagar ännu på mig tills jag ska vara i toppform, eller i så bra is form som jag kan vara. Kommer inte vara nära den form som jag skulle vilja vara i. Men man kan inte satsa på allt och nu för tiden så är det cyklingen som är huvudidrotten för mig och då blir såklart ordentligt ishockeyn lidande. Finns bara en sak som oroar mig lite inför matchen 22.12 och de är min axel. Ifjol i oktober så bröt jag nyckelbenet samtidigt som axeln hoppa ur led. Har tyvärr inte fått den i skick ännu och kommer väl aldrig heller att få den perfekt då de mjuka delarna i axeln är så pass utsträckta. Nu inkommande vecka så skall jag försöka klämma in ännu fler ispass, åtminstone tre men hittar jag nått passligt får det gärna bli fler.
Skall sammanfatta veckan nu, återkommer senare med sammanfattning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...