lördag 17 december 2011

Halt

Då var dagens övningar gjorda. Började som sagt med ett super roligt mtb pass. Direkt efter blev det två perioder hockey trainer med en tabata i period pausen. Kom inte ihåg att tabatan var så där tung, kan ju i och för sig ha att göra med att den idag gjordes efter två timmars träning jämfört med förra gången då jag cyklade den med färska ben. Annars så var inte trainer underhållningen så bra, Finland låg under med två mål när jag började cykla och när jag var färdig så var ställningen 5-1 vilket också blev slutresultatet. Tyckte inte alls de såg bra ut, hoppas på uppryckning inför morgondagens Sverige match.
Avslutade dagen med en löp runda och stretching. Blev en ny förlängd runda, hela 2,4 kilometer. Var riktigt skönt fick till och med lite fart ur kroppen. Ända dåliga med passet var det hala väglaget, var flera gånger som jag bara fick glida på isen tills greppet kom tillbaka under skorna. Tycker kroppen börjar kännas som den klarar av stötarna mycket bättre nu. Men kommer ändå inte att förhasta mig utan jag höjer distansen och farten lite med jämna mellanrum. Morgondagen kommer jag att börja med samma löp runda som idag så jag får upp värmen till ishockey passet senare på förmiddagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...