onsdag 15 maj 2013

Underbara skärgård

Än en gång har jag förstärkt min kärlek till vägarna på Hirvensalo och Kakskerta. Blev knappa tre timmar idag och med det är jag mer än nöjd, trots att formen är långt ifrån vad den var för två veckor sedan. Bara att skynda långsamt så kommer den väl nog tillbaka, hoppas jag. I viloläge börjar jag åtminstone känna mig frisk, pulsen har hittat ner tillbaka och jag har slutat att svettas för minst lilla rörelse. Framsteg sker med andra ord.
Nästa träning finns inte inplanerad ännu då jag inte vet riktigt hur resten av veckan kommer att se ut. Kan hända att det blir en minirunda imorgon på förmiddagen men kan också hända att nästa runda blir först till helgen. Ett som är säkert är att jag skall sitta 8-10 timmar i sadeln till helgen, bara inte hälsan kommer och förstör det också.
Normal Kakskertaväg
Annan vanlig Kakskertaväg
Nästan sommarklädd


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...