söndag 12 maj 2013

Back to square minus 2

Har inlett min väg tillbaka med två lätta pass. Igår blev det 30 minuter på trainern med lite enbens tramp och andra tekniksaker och idag blev det 50 km cykling ute. Under båda passen ville inte pulsen riktigt lägga sig där den brukar och ska vara men det är ju normalt efter att man sjukdomsvilat i en vecka. Eller åtminstone brukar det ta några pass för min kropp att hitta tillbaka till det normala. Det som är mer oroväckande är hur kantiga benen blivit under veckan. Högerbenet vara bara med idag och vänsterbenet trampade trianglar. Hoppas det vänder inom kort.
Tack vare sjukdomen skippar jag min nästa inplanerade tävling som var Fuij Peloton GP. Satsar istället på träning på egenhand under inkommande vecka och helg. Nu till först körs träningen här i Åbo var jag skall studera lite nu i veckan och till helgen kör jag många kilometer på hemhemma.
Long time no see säger jag åt Åbo vägarna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...