fredag 24 maj 2013

Nya planer inför sommaren

Plötsligt som en blixt från en klar himmel kom jag idag i arbetet på att vi har ju tillgång till distrikts tävlingar bara vi kör 60-90 minuter med bil. Direkt jag slapp på lunchpaus checkade jag kalendern (ni hittar den HÄR). Ganska snabbt bestämde jag mig för en del tävlingar som jag skall delta i, för träningens skull. Nu har ni här i Jakobstads nejden också chans att boka in er i bilen. Två cyklister ryms med varje gång, först till kvarn gäller! Såklart delar vi bränsle kostnader.
Följande tävlingar är aktuella för min del:

11.6 Närpes kvartersopp, 2 platser lediga
16.6 Kauhajoki lvg, redan full bil
17.7 Vasa, 2 platser lediga
10.8 Laihia TT, 1 plats ledig
14.8 Jurva lvg, 2 platser

Häng med licens behövs ej!

Tävling är bästa träning. Borgåloppet 2012, mitt hittills jobbigaste och mest givande lopp


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...