tisdag 27 november 2012

Veckans träning

För en gångs skull har jag nu till och med planerat lite träning för veckan. Måndag till fredag för med sig tre stycken trainer pass och 4 stycken bålpass. Av dessa fixade jag bort en av varje redan igår. Idag blev det dess värre tomt i träningsdagboken. Blev mera kemi och matematik idag istället.
Imorgon och på torsdag blir det massor med matematik men även 3x3 på trainern och bålpass båda dagarna. Fredag bjuder på omtagningstent, labbkurs och tågresa norrut. Men borde nog hinna med ett bålpass då också.
Till helgen finns 5-6 timmar cykling på schemat, 45min promenad och 2 bålpass in planerat. Om väderprognoserna håller så ser det ut att bli rolig snö cykling till helgen :)

Så här såg det ut för drygt en månad sedan. Klagar inte all om vi bjuds på samma väder till helgen.

I sammanfattad version så ska träningsveckan se ut såhär:

Måndag: Trainer 45min + 10 min intensiv bålträning
Tisdag: Inget
Onsdag: Trainer 3x3 + 10 min intensiv bålträning
Torsdag: Trainer 3x3 + 10 min intensiv bålträning
Fredag: 10 min intensiv bålträning
Lördag: 2.5-3h mtb + 45min promenad + 10 min intensiv bålträning
Söndag: 2.5-3h mtb + 10min intensiv bålträning

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...