söndag 4 november 2012

Vecka 1

Vecka 1 i årets "bort med ryggsäcken". Det har gått bra, inga stora sötsaks eller lemonad abstinenser. Lägger man till att det blivit en del (men altför lite) träning så förväntar jag mig framsteg på vågen imorgon bitti. Vanligtvis brukar två första veckorna föra med sig fina minus siffror i protokollet för mig, så hoppas på samma nu!

För er som vill se hur det gick i våras så hittar ni sista invägningen på länken nedan. Där finns även länkar till vårens andra invägningar.

LÄNK HÄR

Under inkommande vecka kommer jag att ge ett hemligtt tips åt alla som vill försöka sig på något liknande inför sommaren 2012, so stay tuned!

Blev även klart idag att det blir Mallorca till våren för mig! JIPPIEEE!!! Vill.Ditt.NU! Drömmer mig tillbaka med hjälp av bilderna



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...