måndag 26 november 2012

Projekt 85.00 vägning 3&4, positivt

Positivt var det ja.... tyvärr syftar det inte på vikt minskning, utan på matematikens positiva tecken: +. Long story short. Kombinationen av att knät har tvingat mig till vila och att jag fuskat med maten har gjort att jag samlat lite extra vinter isolering. Skäms Petter! Som tur var har all extra mat jag ätit varit super god, vilket tröstar lite åtminstone.
Till nästa vecka bryter jag trenden! Då skall jag posta ett negativt resultat, punkt slut! Bara att kämpa. Är mycket lättare nu när jag kan träna, o jag är säker att de kommer att synas.

19.11

23.11 förstår inte varför blogger svänger bilden... där står åtm: 93.6kg. 

Vikt minskning hittills: -4,3 kg

Äldre inlägg om Projekt 85.00

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...