måndag 5 november 2012

Lycka

Har ikväll upplevt två sorters lycka. Första gången var när jag kunde vara ut och promenera raskt i nästan 40 minuter utan att knät bråkade. Andra gången var när jag klarade en hemtent i labsäkerhet. De går bra nu! Första studiepoängen rullar in och knät blir bättre!! Som det skall vara med andra ord.

Efter min promenad tog jag några minuter för att träna bålen lite. Oj oj, vad svag jag blivit. Även där finns med andra ord arbete! Har idag även funderat på trainer träningen. Kan nog fort hända att jag slänger in lite trainer inne i veckorna redan nu i november fast jag skrev att jag skulle spara den till efter årsskiftet. Blir nog alltför lite timmar på cykeln om jag bara skall spara cyklandet till helgerna. Så blir väl nog även lite trainer utöver det andra trots allt.

Nu blir det att ta natten till denna vackra låt och hoppas att knät förbättras lika mycket den här natten som förra.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...