torsdag 8 november 2012

NU!

Man får inte skrika i rubriken brukar det heta. Men idag bryr jag mig inte om det! För idag höll knät för lite hårdare löpning. Och inte bara lite hårdare, utan så hårt att mitt person bästa på min normala runda slogs med över 2 minuter! Inte illa för ett kylskåp som mig.

Nu återstår bara lite bål stabilitet och stretching så är dagens dos fylld. Imorgon blir det cykling igen. Förhoppningsvis håller knät för 3-4 timmar, för planen är att köra samma bana som förra lördagen, men två varv på Kakskerta och Satava. Bara knät håller...
Start snarast efter klockan 10, då skoldagen slutar. Sol och konstant medvind beställes.

Ännu en Mallorca bild! Var på ön är denna månne tagen?


2 kommentarer:

  1. Jag vet!!! Mötte dig när du kom ner o jag knegade uppåt, nästan spyfärdig... Sa Calobra

    -JG-

    SvaraRadera
    Svar
    1. Härligt Janne, du hade rätt! Rolig stigning, Not so much rolig utförslöpa!

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...