tisdag 3 juni 2014

Stor dag

Efter jobbet igår kvitterade jag ut fyra och en halv vecka ledigt. Blir perfekt att ladda upp till FM under den tiden! Första lediga dagen bjöd på en skön sovmorgon och dryga fyra timmar på cykeln i underbart väder, precis som planerat!
Inledde passet med två timmar GU med farsan, kunde snabbt konstatera att gårdagens tilltänkta vilodag inte gav önskvärt resultat, inte så konstigt egentligen då jobbdagen bestod av bland annat fyra timmar med trimmern. Körde på som planerat ändå och efter GU:n blev det ett snabbt depå stop hemma innan jag stack till torget för att köra tisdagsfartleken. Kroppen blandade och gav, toppar och dalar om vart annat. Ännu skrämmande vad jag tappat under sjuktiden, men rejält glädjande att märka framstegen sedan förra veckan. Orkade lite hårdare och lite längre än jag trodde! Och det med trötta ben i slutet av ett distanspass. Gillar!
En annan sak som jag gillar är hur pass starka mina lagkamrater är och håller på att bli! Grymma ben på Kenneth och Rasmus idag, igen! Härligt!
Imorgon blir det omplanering, hade tänkt ett lugnt distanspass på Aeroflyern men kroppen visade sig vara betydligt tröttare idag än beräknat så får bli något litet, lätt och återhämtande istället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...