måndag 25 januari 2016

Tackar

Blev ju nytt år här för ett par veckor sedan i och med det blev jag en cyklist i laget GIF-Chebici. Det i sin tur betydde att mitt samarbete med Rose tog slut. Rose har försett mig med cyklar under tre säsonger så jag vill rikta ett stort tack åt Mats och Jenni för stödet och förtroendet som de visat gentemot mig! Varit skoj och givande att samarbeta och försöka hjälpa Rose med utveckling samt deras utbredning i Finland! Jag är säker på att våra vägar lär korsas på ett eller annat sätt i framtiden.



Ett stort tack vill jag även rikta till JeaTrans som även de stött mig under flera årstid, faktiskt samarbetade vi redan på tiden som jag spelade hockey! Det ni börjar vara ett långt samarbete!


Om du eller ditt företag på något sätt vill stöda min satsning på cykel och inleda ett samarbete som gynnar båda parterna så tveka inte att skicka ett mejl till pmattssop(a)hotmail.com så kan vi diskutera fram en lösning som blir givande åt alla håll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...