torsdag 14 januari 2016

Pang start på året

Här har de varit tyst! Hoppas ni haft en bra inledning på tvåtusensexton. För mig själv har de hänt så mycket så bloggen har fått stå till sidan helt enkelt. Ni får nöja er med en uppspeedad version av allt sedan sista inlägget här nu och sedan kör jag på som vanligt från och med imorgon. Sedan en vecka är jag tillbaka i Sverige efter ett fint jullov hemma i Österbotten. På hemma fronten hann jag med bland annat stigintervaller och rinkbandy innan det bar av västerut. Väl här så har jag suttit på pain'n'gain machine aka trainern varje dag. Tillförst var benen skrot efter distansandet och sjukan tä heim men i tisdags så släppte det och känslan var nästan som innan jul och förkylningen. Sedan så har min fina rygg dikterat min vardag genom att igen bråka. Men tror mig veta orsaken så nu får jag fixat problemet snabbare.
Har även börjat min väg mot cyklist kroppen den här veckan genom att vara noggrann och smart med beslut angående kosten.
Där har ni väl det mesta i snabbformat och som sagt så är bloggen tillbaka på heltid nu igen!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...