fredag 1 juni 2012

Trötter

Belönade mig med en dag total vila idag. Länge sedan sist och det började kroppen antyda lite på igår efter klubb tempot. Tempot gick sådär. Det var kallt och överraskande blåsigt vilket gjorde att man blev tvungen att köra med lite för mycket kläder. Tiderna blev ändå skapliga med tanke på förhållandena, 10,11 och 10,30. Bara att knega vidare och hoppas att det är bättre förhållanden nästa vecka då jag bara kör ett varv.
I helgen blir det, som det ser ut nu, två tuffa och intensiva men tidseffektiva backpass. Imorgon hinner jag inte med annat då jag har 10+ studentkalas att hinna med samt skolavslutning och avslutningsmiddag med kollegerna. Har MAX 2 timmar "ledig" tid som jag hinner träna på.
På söndag så skulle jag gärna köra 100+ kilometer men om de regnar så lockar det inte riktigt att cykla i 3 timmar.

Nu blir det att fortsätta fixa Mallis berättelserna, hörs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...