tisdag 19 juni 2012

Tips

Här kommer ett litet muskelvårds tips åt alla läsare från Jakobstadnejden. Massage  behövs emellanåt, så är det bara! Tyvärr så är de flesta massörer dyra, 40-50€ per timme. Nu har jag en gammal hockey kompis som studerar till naprapat och i sommar jobbar som ambulerande massör. Ända skillnaden som jag märkt mellan Jon och de andra massörerna är priset, Jon är betydligt billigare!
Såhär skriver han på Facebook:
"Hej! Ont i Ryggen eller i andra leder? Jag kommer precis som förra året jobba som massör. I år kan jag också ge träningshjälp och göra träningsprogram om någon vill ha det. Jag har en ihopfällbar bänk så jag masserar antingen hemma i Lepplax eller så gör jag hembesök. Priset är 25€ för 40 min.

Jon Ahlstedt 0408354118

Tag kontakt och boka en tid så fixar han bort slaggämnen ur musklerna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...