torsdag 28 juni 2012

Snart helg

Snart är det helg! Skönt! Skulle vara extra skönt att få sova länge på lördag och söndag men nej det får jag ju såklart inte! Måste på en begravning på lördag morgon och sedan är Hyypänlaakson ajot på söndags morgonen. Tror det blir att satsa på att vara i säng tidigt idag.

Vädret idag har varit bättre, inget regn och till och med sol! Miljon% enheter bättre än de senaste dagarnas väder. Nästan så att vädret tillåter lite hårdare tider idag på tempot!

Angående Hyypänlaakson ajot loppet så kommer jag ikväll med en lite inför tankar om rutt, startlista och så vidare.

Svaren på frågorna i detta inlägg är:
1) Jag kom cyklande på stigen som syns på bilden. Alltså bilden är tagen, så att säga "bakåt". Anledningen till att cykeln är fel väg är att jag gjorde en ypperlig vurpa! Fick söka efter mig själv under cykeln :)

2) 8 timmar med trimmer är mindre uttråkande än 8 timmar med Ridern på bilden. Insomningsrisken är STOR om man skall köra runt hela dagarna i snigelfart! Inte precis som man skulle tro, men så är det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...